خرید سیب درختی گلخانه ای ایرانی

سیب جزو محصولات کشاورزی می باشد که به دلیل طعم عامه پسند آن محبوبیت زیادی بین مردم سراسر دنیا دارد. پرورش و تولید انواع سیب، در برخی از استان های کشور انجام می شود که هر کدام دارای ویژگی های متفاوتی می باشند. این محصول ظاهری کروی دارد و دارای طیف وسیعی از رنگ ها می باشد. سیب درختی گلخانه ای در بهترین کیفیت و قیمت مناسب توسط توزیع کنندگان آن در سراسر کشور پخش می گردد. شما می توانید برای آشنایی بیشتر با مراکز تولید سیب درختی گلخانه ای، به بخش مشاوره و فروش سایت نیز مراجعه نمائید.

خرید سیب درختی گلخانه ای ایرانی

خواص کلی سیب درختی گلخانه ای اعلا

خواص کلی سیب درختی گلخانه ای اعلا سیب درختی تقریبا در تمام کشور ها پرورش می یابد و میزان تقاضا زیادی در بازار های جهانی دارد. استان آذربایجان غربی قطب تولید سیب درختی گلخانه ای را دارد و از این رو درصد زیادی از این محصول را به سراسر دنیا صادر می کند.

از ارقام مختلف سیب می توان به سیب مراغه، سیب زرد، اسمیت، سیب دماوند و غیره اشاره کرد که در گرید های مختلفی در بازار موجود می باشند. سیب مراغه که با دو رنگ سفید و قرمز تولید می شود و دارای طعم شیرین و آبدار می باشد. سیب دماوند از بهترین رقم های این محصول می باشد که رنگ آن قرمز مایل به سیاه می باشد و به مدت هفت ماه قابلیت نگهداری در سردخانه را دارد، از این رو بسیار مناسب برای صادرات می باشد.

رقم اسمیت سیب، ترش مزه می باشد. این میوه از لحاظ ظاهری سبز رنگ می باشد و بافت آن نیز سفید و آبدار است. این میوه بازار پسندی فوق العاده در کشور های اروپایی دارد. سیب درجه یک به صورت کاملا ارگانیک و بدون استفاده از کود و سموم شیمیایی تولید می گردد از این رو مصرف آن برای بدن خواص بیشماری دارد.

سیب فرآورده های زیادی دارد و در صنایع مختلف آرایشی و بهداشتی، مربا، کمپوت، طعم دهنده و آبمیوه به کار می رود. آبمیوه سیب جزو پرطرفدار ترین آبمیوه ها در سراسر دنیا می باشد.
از این رو شما می توانید ضمن ارتباط با بخش مشاوره و فروش سایت، نسبت به اطلاع از قیمت سیب درختی گلخانه ای اقدام نمائید.

تولید انواع سیب درختی گلخانه ای صادراتی

تولید انواع سیب درختی گلخانه ای صادراتی سیب های درختی با توجه به نوع رقمی که دارند در فصل های تابستان و پاییز برداشت می شوند. این محصولات پس از چیده شدن به کارگاه های مخصوص سورتینگ منتقل می شوند و در آن با توجه به سایز میوه، بسته بندی آن ها انجام می گیرد. سیب هایی که در تابستان برداشت می شوند در همان فصل نیز روانه بازار می شوند و قابلیت انبارداری ندارند. در حالی که بیشتر سیب هایی که در فصل پاییز برداشت می شوند در سردخانه های این محصول نگهداری می شوند.

انواع مختلف سیب درختی گلخانه ای در این مرکز فروش موجود می باشد. خرید سیب قرز درختی به صورت عمده و خرده به طور مستقیم از طریق این سایت امکان پذیر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما